Bu aralar epey yoğunum istediğim şeyleri karalama defterime geçirirken bazen acele ediyorum,bazen çok ağırdan sindire sindire yazıyorum bu yüzden yazılarımda bir kopukluk oluyor bende bundan sonra yazılarıma Düzenleme Sürümü koymaya başladım.
  • Nedir Düzenleme Sürümü?


  • Yazılarım takip edildiği zaman (şu an hiç bir ziyaretçim yok ama :)) yayınlanan yazının ne kadar eksik olduğunu gösteren ya da ben en son nerede kalmışım dememi sağlayan bir düzen.

  • İlgimi Çekti Ama Neyi,Nasıl Anlayacağım?


  • Düzenleme Sürümü Başlığın hemen altında yer alacak ve şu şekilde belirecek
    Düzenleme Sürümü: 1.0.0
    Burada genelde uygulamlar için sorun olmaması açısından belirlediğim birşey olacak.Bazı yapmayı düşündüğüm uygulamaları önce teorik olarak buraya yazıyorum ama denemeye fırsatım olmuyor.Onların şuan ne durumda olduğunu göstermeye çalışıyorum.
    şimdi bir kaç örnek verelim.
    Düzenleme Sürümü: 0.5.0
    Bu sürüm numarası Başlangıç sürüm numarası, bundan daha küçük numaralar olursa taslak halinde olması gereken yazıdır ama yayınlanmış bir yazıdır ve eksikliklere müdahale edip beni uyarmanız için sizden yardım beklediğim sürümdür.
    Başlangıç sürüm numarası, yani bir yazıya başlamışım ve bitirmişim ama hiç kontrol etmemişim.
    Düzenleme Sürümü: 0.8.0
    Genel Kapsamlı yazılarda ya da çevirilerimde bu sürüme ulaşmışsam. Yazı bütünlüğü bir şekilde sağlanmış ama uygulamalar veya kodlar ile ilgili bütünlük sağlanmamıştır.
    Düzenleme Sürümü: 0.9.0
    Bu sürüme ulaşmışsam kod bütünlüğü sağlanmış ama uygulama pratikte genel olarak test edilmemiştir.
    Düzenleme Sürümü: 1.0.0
    Bu sürüme ulaşmışsam kod veya uygulama sorunsuz bir şekilde denemişim, yazı birden fazla kişi tarafından okunmuş ve düzgün bir kaynak olacak şekilde yayınlanmıştır.
    Düzenleme Sürümünün 1.0.0 dan daha büyük olduğu durumlarda gözden kaçan bir eksiklik, yazım hatası,yorumlarda belirtilen eksiklikler ve teknoloji yenilenmesi gibi durumlardan oluşan değişiklikleri belirtmektedir.

    0 yorum :

    About

    seruhatto